Oferte locuri de munca top

Portul Constanta isi va repara infrastructura rutiera cu 108 mil euro

Lucrările de extindere, modernizare și reabilitare a drumurilor și pasajelor din Portul Constanța vor costa estimativ 108 milioane de euro, potrivit contractului de proiectare și execuție.

Compania Națională ”Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța, în calitate de autoritate contractantă, a lansat în licitație acest contract.

Astfel urmează să fie atribuite lucrările din cadrul Master Planului infrastructura rutieră și de acces a Portului Constanța.

În contextul creșterii continue a traficului de mărfuri pe cale rutieră in incinta Portului Constanta, apare necesitatea stringentă a intervenției asupra căilor de comunicație rutiere existente și a înființării unor obiecte noi în incinta teritoriului portuar care să ajute la fluidizarea generală a traficului.

Contractul are valoarea totală estimată de 537 milioane de lei, fără TVA. Valoarea cheltuielilor diverse și neprevăzute, respectiv 52,86 milioane de lei, nu este cuprinsă în valoarea estimată.

Finanțarea va fi efectuată prin Programul Operațional Transport POT 2021-2027.

Durata contractul este de trei ani (din care 8 luni pentru proiectare și 28 de luni pentru execuția lucrărilor).

Ofertele pot fi depuse până pe 22 aprilie 2024.

Intervențiile necesare asupra căilor de comunicație existente, precum și înființarea unor obiective noi constituie scopul principal al proiectului, documentația fiind prezentata la nivel unitar, aceasta având o componentă de Studiu de Fezabilitate și o componentă de Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenție.

Cine oferteaza pentru un contract estimat la 25 mil euro

Iiluminatul exterior și sistemele inteligente de management de trafic rezultă din necesitatea asigurării unui grad de funcționalitate corespunzător căilor de circulație rutieră.

Prin implementarea investiţiei fluxurile de trafic vor beneficia de condiţii superioare de circulaţie, care se vor concretiza într-o serie de avantaje economice, precum: reducerea costurilor de exploatare ale vehiculelor; reducerea timpului de parcurs şi, implicit, a timpului petrecut în vehicule de către pasageri; creşterea accesibilităţii zonelor deservite şi, astfel, impacturi pozitive asupra dezvoltării.

În cazul prezentului contract, obiectele principale sunt drumurile, pasajele și clădirile.

Drept urmare, pentru prezentul contract, rezultă următoarele specialități necesare: Drum – infrastructură rutieră generală, Lucrări de artă (pasaje), Arhitectură construcții civile (clădiri), Structuri de rezistență construcții civile (clădiri), Canalizare pluvială (instalații exterioare), Canalizare menajeră (instalații exterioare), Instalații electrice și de iluminat (instalații exterioare), Instalații electrice și de iluminat (instalații interioare), Instalații sanitare interioare, Sisteme inteligente de management de trafic (ITS), Consolidări, Lucrări hidrotehnice.

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 1/martie 2024

Revista Arena Constructiilor martie 2024

Sus